Wij doen ons uiterste best om al onze afspraken na te komen en jouw een optimale service te geven. Toch kan het voorkomen dat je niet (helemaal) tevreden bent over een geleverd product of afgenomen dienst. Omdat wij een optimale service belangrijk vinden horen wij graag als je hier een klacht over hebt en hebben daarom een klachtenprocedure hiervoor opgesteld.
Heb je een klacht?
Dat is natuurlijk erg vervelend. Toch vinden wij het belangrijk om snel van je te horen mocht je een klacht of opmerking hebben over een geleverd product of dienst.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw eigen belang om klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Klachten kun je kenbaar maken door een mail te sturen naar klacht@roma.nl onder vermelding van “klachtenregeling”.
Wanneer krijg je dan een reactie?
Wij nemen zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, contact met je op. Hebben we toch meer tijd nodig om de klacht te beoordelen, dan laten we binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kan verwachten.
Vragen
Wij gaan ervan uit dat de procedure duidelijk is. Mocht dit niet zo zijn, of heb je andere vragen hierover, dan kun je tijdens kantooruren contact met ons opnemen op nummer 088-0075900.